Povrat i zamjena proizvoda
Neoštećeni proizvod možete vratiti u roku od 30 dana od dana kupnje.
Ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti u roku od 30 dana od dana kupnje uz povrat novca. U tom slučaju proizvod mora biti neoštećen. Ako se odlučite za povrat molimo kontaktirajte nas putem kontakt obrazca, sa razlogom zašto vraćate proizvod, vašim osobnim podatcima, telefonskim brojem i brojem računa.
Reklamacije tijekom jamstvenog roka
Ako postoje nepravilnosti u proizvodu koji je još uvijek pod jamstvom, prije slanja proizvoda na našu adresu, kontaktirajte nas putem kontakt obrazca. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.
Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona pošaljite proizvod na našu adresu Golia d.o.o., Ul. Vrbik XI 3 10000 Zagreb, Hrvatska, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku. Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Reklamacija će biti riješena besplatno u roku od 24 sata od primitka paketa. Ako ne možemo popraviti proizvod, zamijenit ćemo ga novim.
Reklamacije izvan jamstvenog roka
Ako postoje nepravilnosti u proizvodu izvan jamstvenog roka, prije slanja proizvoda na našu adresu, kontaktirajte nas putem kontakt obrazca. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.
Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona, kontaktirajte nas putem kontakt obrazca, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku. Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Odjel servisa će vas kontaktirati putem telefona i obavijestiti o trošku popravka. Nakon što potvrdite popravak, popravit ćemo proizvod što je prije moguće i poslati ga na vašu adresu. Proizvod se najčešće popravlja u roku od 24 sata od primitka paketa i dostavlja sljedeći radni dan na vašu adresu.
Kalibriranje tlakomjera
Našim klijentima osiguravamo dugoročno zadovoljstvo našim proizvodima, stoga vam pružamo besplatan pregled PiC Solution tlakomjera. Vaš tlakomjer će biti pregledan određenim uređajem koji pokazuje odstupanje mjerenja. Dopušteno odstupanje iznosi do +/- 3 jedinice. Ako je odstupanje veće, tijekom jamstvenog perioda, tlakomjer ćemo kalibrirati ili zamijeniti novim (ovisno o modelu). Izvan jamstvenog razdoblja baždarenje se naplaćuje.