Reklamacije izvan jamstvenog roka

Reklamacije izvan jamstvenog roka

Ako postoje nepravilnosti u proizvodu izvan jamstvenog roka, prije slanja proizvoda na našu adresu, kontaktirajte nas putem kontakt obrazca. Naš servis će vam rado pomoći u rješavanju problema. Na temelju našeg iskustva, veliki broj pritužbi može se riješiti telefonskim razgovorom.

Ako vam naši djelatnici ne mogu pomoći putem telefona, kontaktirajte nas putem kontakt obrazca, s naznakom „Za servis” ili ga osobno donesite u našu tvrtku.  Priložite kopiju računa i opis problema (što nije u redu s proizvodom) te vašim osobnim podatcima (naziv, puna adresa, telefonski broj). Odjel servisa će vas kontaktirati putem telefona i obavijestiti o trošku popravka. Nakon što potvrdite popravak, popravit ćemo proizvod što je prije moguće i poslati ga na vašu adresu. Proizvod se najčešće popravlja u roku od 24 sata od primitka paketa i dostavlja sljedeći radni dan na vašu adresu.